آوشآوش، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آوش رحمتی

آوش در پارک ژوراسیک وهنام

1397/7/21 12:44
نویسنده : arash
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

من دیروز نوزدهم مهر ماه با بابا آرش ومامان فاطمه رفتم پارک ژوراسیک تهران ،دوسال پیش هم رفته بودم ولی امسال خیلی حیوانات جدید و اسباب بازی اضافه کرده بودن .کلی عکس گرفتیم وبعد هم تو رستورانش پیتزا خوردیم .کلی خوش گذشت بعدهم رفتیم خونه خاله مرضیه وعمو فرهاد .

راستی من واسه تعطیلات خرداد ماه97 با بابا ومامان رفتیم خرم آباد واز اونجا هم رفتیم هنام خوشگه .هنام زادگاه بابا جونه .خیلی منطقه خوشگا وسرسبزی هستش .من با مامان وبابا ومان نینی وگگه وپانیز اینا از خرم آباد رفتیم دوسه روز موندیم هنام .کلی تو رودخونه وجاهای سرسبش بازی کردیم .جای شما خالی...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش رحمتی می باشد